Математичні жарти

ЦИГАНОВА СІМЕЙКА
Просився циган до хазяїна на ніч:
— Прийміть мене, мій хазяїне, на ніч, та не самого, а з сімейкою. Та там нас небагатечко: от тільки сам та сама, та він та вона, та дідуньо з бабунею, та татуньо з мамунею, та я, та жінка моя, та діточок двоє маленьких, троє більшеньких і той Іван, що несе ковбан, і той Данило, що несе точило; а ще не всі — є п’ятеро в вівсі.

ЧОГО ЛЮДИ РОДЯТЬСЯ ТО БІЛЯВІ, ТО ЧОРНЯВІ, ТО РУДІ
Два парубки зійшлися докупи та й розмовляють:
— Ти не знаєш, Стецьку, чого люди родяться то біляві, то чорняві?
— Як не знаю? Знаю!
— А чого?
— Того, що одні родяться вдень, а другі вночі.
— І справді, мабуть, так! А руді коли?
— Руді?
— Еге!
— Руді теж удень, тільки тоді, як дуже жарко.

НОВЕ ПРІЗВИЩЕ
Неписьменна прибиральниця Тетяна у відомості на одержання зарплати проти свого прізвища завжди ставила хрестик. Одного разу після чергової получки Тетяна замість хрестика поставила кружечок.
— А чого це інший значок? — здивувався касир.
— Та це я вийшла заміж і перемінила прізвище, — відповіла Тетяна.

ЦИГАНОВА СІМЕЙКА
Просився циган до хазяїна на ніч:
— Прийміть мене, мій хазяїне, на ніч, та не самого, а з сімейкою. Та там нас небагатечко: от тільки сам та сама, та він та вона, та дідуньо з бабунею, та татуньо з мамунею, та я, та жінка моя, та діточок двоє маленьких, троє більшеньких і той Іван, що несе ковбан, і той Данило, що несе точило; а ще не всі — є п’ятеро в вівсі.

 Якщо місяць стане серпиком
Вчитель розказує учням: — Місяць дуже великий. На ньому могли б розміститися мільйони людей.
Малий Петрик зітхнув.
— Чого це ти зітхаєш? — здивувався вчитель.
— А що робитимуть ті бідні люди, коли місяць стане серпиком?


Чому півень на одній нозі стоїть?
Чому півень на одній нозі стоїть?
— Тому, що коли підніме й другу, то впаде.

Юля спитала маму: «А чи знаєш ти, що важливіше — сонце чи місяць?» — і сама відповіла: «Звичайно, місяць. Бо він світить уночі, коли темно, а сонце лише вдень, коли й так видно».
Немає ніскільки.
Катрусю, скільки вас у класі?
—З вчителькою двадцять вісім.
—То, виходить, без вчительки — двадцять сім?
—Де там! Без учительки немає ніскільки.

Ти, Петре, сам горіхи поїв чи поділився з сестричкою?
— А три не ділиться на два.
«Кмітливий»
Учитель вирішив перевірити учнів на кмітливість:
— Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню. Скажи що-небудь схоже.
Учень відповів:
— Кого один раз вимили, той боїться води!

Було темно
— Стасю, в шафі було три калачі, а зараз тільки один лишився.
Як це могло статися?
— Було темно, мамо, і я не помітив третього.

Щоб я звикав
— Тату, коли я виросту, то стану полярним дослідником.
— Дуже добре, Атанасе. Це чудова мрія.
— Але я вже тепер хочу готуватися до цього.
— А як саме?
— Щодня купуй мені морозиво, щоб я звикав до холоду.

Згубіть і цю...
Хлопчик знайшов новеньку шкіряну рукавичку.
«От шкода, що одна, — подумав він. — Якби дві. Піду пошукаю другу».
Коли гульк — іде чоловік, а на руці така ж рукавичка.
— Дядьку!
— Га!
— У вас одна?
— Одна!
— А де ж друга?
— Згубив!
— Згубіть і цю!
— Навіщо?
— У вас все рівно одна! А я знайду, і в мене буде дві.

По щирості
Один господар прийшов з міста, дає синкові медівник та й каже:
— На, Васильку! Та поділися з Петриком по щирості!
— А то як діляться по щирості? — питає Василько.
— Отак, синку, — каже отець. — Як переломиш медівник, то даси більшу половину Петрикові, а собі лишиш меншу. Це називається по щирості.
— То дайте Петрикові медівник, хай він ділить по щирості.


Глибока річка
В Люди запитала раз Марічка:
— А у вас в селі глибока річка?
— Ой, глибока ду-же! — каже Люда,

— Як лягти, то з головою буде...

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Карти розумових дій. Методика застосування.

Ейдетика в розвитку мовлення дошкільнят

Як правильно організувати батьківські збори